شب رخ

شب رخ

شبرخ
شب رخ

شب رخ

شبرخ

یاسی

من به تو گفتم که تو می تونی
همیشه توی قلب من بمونی
هرجا باشی کنارمی
می دونم نباشی به یادمی
یاسی یاسی عمر منی
چرا قلبم رو می شکنی
تو بیا تا با هم بازی کنیم
قلبمونو راضی کنیم

یاسی تو هر جایی باشی آخه باز مال منی
من و تو به هم می رسیم چون خواستار همیم
دیگه روزی می رسه که منم تا صد قرن
پیشتم نمی ذارم که بمونه واست غم
اگه حتی بمیرم یا که زنده بمونم
دلیلش وجوده توئه که من زنده به اونم
تو این فکرم که بیام تو رو بدزدم
تا مامان و بابا بیان تو کوچه ها بپرسن
که این دختر ما رو کسی اینجا ندیده؟
آخه دزدی دختر اینجا بعیده
نبینم با غریبه یه گوشه ای تیک بزنی
من وقتی با تو ام انگار که اصن نیست پسری
عاشق تو ام دوست دارم چشای نجیبتو
تو منو دوسم نداری یه کم عجیبه خب
تو بیا با من باش همیشه خوش بگذره
دلم دوست نداره یه روزی فش بشنوه

عشقم با تو می مونم
عمرم قدرتو می دونم
من بی تو می میرم
چشماتو نبینم
تو هر جا که باشی با من
بدون تا ته دنیا باهاتم
با تو من همه دنیا رو دارم
اگه بری من تیره و تارم
من دارم قصمو می گم
به تو حسمو میدم
ولی یادت نره نکنی شیطونی بی من
اگه نباشی لحظه ها نمی گذرن
توی سینه بغضمو نمی شکنم
اگه باشی همیشه می خندم
با همه ی بدی ها می جنگم
من می خوام دوست دارم و تو به من بگی
حالا که دوسم داری پس بزن بریم

تو شدی واسه ی قلب من یه تک ستاره
تنها چیزی که از تو دارم یه عکس پاره
آره کارد زندگی رسید به استخوونم
چون می خوام قلبمو هدیه کنم به دوست خوبم
آره به پوست و خونم تو عادت داری
که دل منو می لرزونی با هر کاری
به من تهمت نزن نگو دروغگو
اینا به ما نمی چسبه همه دروغ بود

الهی که یه روزی بیاد همه حسودا کور شن
منم بیام دستتو بگیرم از اونا دور شم
من دارم می خونم واست از دلم
از من نخواه که دلتو پس بدم
اگه دلو ببری بگیری دست من
منم صادقانه به تو میگم پس یه حرف
من می پرستمت مثله قبله ای واسم
مطمئن باش به کسی دل نمی بازم

عشقم با تو می مونم
عمرم قدرتو می دونم
من بی تو می میرم
چشماتو نبینم
تو هر جا که باشی با من
بدون تا ته دنیا باهاتم
با تو من همه دنیا رو دارم
اگه بری من تیره و تارم
من دارم قصمو می گم
به تو حسمو میدم
ولی یادت نره نکنی شیطونی بی من
اگه نباشی لحظه ها نمی گذرن
توی سینه بغضمو نمی شکنم
اگه باشی همیشه می خندم
با همه ی بدی ها می جنگم
من می خوام دوست دارم و تو به من بگی
حالا که دوسم داری پس بزن بریم

اگه باشی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد