شب رخ

شب رخ

شبرخ
شب رخ

شب رخ

شبرخ

نیلوفر

تویی تو جونم ، می خوام با تو بمونم
تا آخر دنیا ، می خوام از تو بخونم
تویی تو عشقم ، با تو تو بهشتم
کاش می شد باز دوباره ، دست تو دستت می ذاشتم
تو نیلوفر من ، ستاره ی شب من
نشونه ی بهشتی ، تو عشق آخر من
باز از تو می خونم ، تویی تمام جونم
کاشکی بیای کنارم ، بی تو نمی تونم

علیشمس ، وقتی بودی ، من با تو موندم
وقتی رفتی، منم از تو خوندم
بگو چطوری فراموش کنم خاطراتو؟
ببین گلم همیشه می خوام من خاطرتو
آره دوست دارم عاشقتم بی رویه
بدون ، بدونه تو دنیا برام بی معنیه
واسه دیدن تو ، هر جایی میومدم
بی تو من تنهام ، کجایی نیلوفرم

تو بگو تا کی از تو بخونم؟
تا بتونم باز با تو بمونم
رفتی و موندم توی تنهایی
ستاره ی من بگو کجایی؟

زیکو ، بیا برگرد ببین چشام از نبود تو
داره می باره ، شیکسته دل هم زبون تو
بغض تو گلومه ، نمی تونم ساکت بشم
می خوام داد بزنم ، مردمم شاهد بشن
بعد رفتن تو آسمونم ستاره نداره
ببین بغض صدام دیگه صدایی نداره
بهش بگید ممنونم که با من سر کرد همش
با چشای خیسم بهش میگم برگرد فقط

تویی تو جونم ، می خوام با تو بمونم
تا آخر دنیا ، می خوام از تو بخونم
تویی تو عشقم ، با تو تو بهشتم
کاش می شد باز دوباره ، دست تو دستت می ذاشتم
تو نیلوفر من ، ستاره ی شب من
نشونه ی بهشتی ، تو عشق آخر من
باز از تو می خونم ، تویی تمام جونم
کاشکی بیای کنارم ، بی تو نمی تونم

امیر نصیر ، ببین عشقم امشب بغض داره صدام
ببین بازم انگار ظلمته چشات منو مست کرده
ولی هرچند که ، هر روز کمتر شده خاطرات بینو
بهانه ای بهانه ی زنده بودن
تو رفتی و خاطراتت زنده موندن
چه گناهی کردم که بسوزم من به پات؟
خدایا عشق چی بود دادی تو به بنده هات؟

تو بگو تا کی از تو بخونم؟
تا بتونم باز با تو بمونم
رفتی و موندم توی تنهایی
ستاره ی من بگو کجایی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد