شب رخ

شب رخ

شبرخ
شب رخ

شب رخ

شبرخ

نمی خوام

نمی میرم دیگه واسه نگاه تو
نمی دوزم چشمامو به راه تو
شب شد و بازم ستاره زد تو آسمون
داری به من میگی نرو پیشم بمون

پیشم بمون و بخون و بدون که بدون تو
شاید بمیره دل بی کس من آره به پای تو
توی نمک به حروم وایستادی زل زدی تو روم
دیوونم کردی شیطونه میگه تف بندازم تو روت
اینو رک بهت بگم که تو خیلی پستی
زندگیمو دادم من به پات دستی دستی
حیفه من که تو رو دوستت داشتم بدون هیچ کم و کاستی

ساده میگم برو نه دل نمیدم به تو
زدی دلمو شکستی نمی خوامت تو رو
رد پای خاطراتت رو قلب من نشست
واسه تلافیه حرفا دل من دلتو شکست

خیانت کردی بهم یه روزی می خوری چوبشو
خواهشا خیلی سریع از جلو چشم دور شو
دیگه نمی خوام ببینم ریخت کثیفتو
حیف که همه می گفتن خیلی نجیبی تو؟
آخه نمی دونم چطوری دادم من به تو دلم
............................................
بابا گل بگیر ورودی دلتو تو
که این همه آدم نگن .......تو
دیگه واقعا نمی دونم چی بگم بهت
به جا خوشی باید بره .... تو دلت
آرزوی با من بودنو باید ببری تو گور
همه یادگاریاتو یه جا ریختم دور
چقد اشک ریختی و التماس کردی
گفتی اگه بری می مونه رو دلم دردی
که هرکی ببینه میگه هستی تو وحشی
گذشتی از دل من خیلی .......

نمی میرم دیگه واسه نگاه تو
نمی دوزم چشمامو به راه تو
شب شد و بازم ستاره زد تو آسمون
داری به من میگی نرو پیشم بمون

داری به من میگی نرو پیشم بمون
میگی بشین پیشم و بیا از خودم بخون
میگی نرو من می میرم بدون رنگ چشات
که اگه یه لحظه نگام نکنی من می میرم برات
میگی آیدین من تو رو دوست دارم اینو بفهم
خودتم می دونی هر وقت خواستم بیام اینو بگم
تو نخواستی بشنوی یه لحظه حرفای دل منو
گفتی دروغ میگی من که می شناسمت تو رو

ساده میگم برو نه دل نمیدم به تو
زدی دلمو شکستی نمی خوامت تو رو
رد پای خاطراتت رو قلب من نشست
واسه تلافیه حرفا دل من دلتو شکست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد