شب رخ

شب رخ

شبرخ
شب رخ

شب رخ

شبرخ

دست نوشته های یک دوست 1


ﺁﺭﺍﻣِﺶ ﻭُﺟــﻮﺩ ﻣَـﻦ؛
ﺑــﻮﺩﻧﻢ ﺩَﺭ کِنار توست؛
ﺑِﮕـﺬﺍﺭ ﺣَـﺴــﻮﺩﺍﻥ،
ﻫَـــــــــــﺮ ﭼِـﻪ می ﺧﻮﺍﻫَـﻨـﺪ ﺑﮕــﻮﻳَـﻨـﺪ،
ﺟُﺰ ﺗــــﻮ ﻭ عشق تو،
ﺗـﻤـاﻡ ﺩﻧـﻴـــﺎ... ﭘَـﺮ.....
وقتی آغوشت را به روی آرزوهایم باز می کنی

آنقدر مجذوب گرمای وجودت می شوم

که جز آرامش آغوشت

تمام آرزوهای خواستنی دیگر را از یاد می برم...

دوستت دارم !
فقط همین!
مرا که می بوسی.....
                            نفسم می گیرد.....
بوسه هایت را کش بده.....
                                 من این نفس تنگی را....
       دوست دارم!
من از حول ﺁغوشت
ﺍز بقیه ﺩنیا انصراف دادم
معشوقه ی من قسم به نامت
آنقدر عاشقانه هایم را
روی این دیوار مجازی جار میزنم  
که هر کسی برای ابـراز علاقه به معشوقش
مجبــور شود از جملات من استفاده کند
میخواهم در آغوش بگیرمت
آنقدر محکم که
جای عشقم روی تنت بماند
عطر تنم روی پوستت بماند
رد لبهایم روی بدنت بماند
جای انگشتانم روی اندامت بماند
تا همه ی اهالی این شهر بدانند
تنت قلمرو سرکشی های یک بانوی شرقیست...
عارفی پرسید: دوست

           را چون

   دوستش داری نیازش داری؟

          یا که چون

    نیازش داری دوستش داری؟

              گفتم:

     "چون دارمش بی نیازم"
احساس خوبی به آدم دست میده وقتی از یه نفر میشنوی ” مواظب خودت باش ” !
اما احساس خیلی بهتری به آدم دست میده وقتی میشنوی ” خودم مواظبتم ” !
.

دست نوشته های یک دوست 2یه وقتایی...


یه ﻭﻗﺘﺎﻳﻲ ﻫﺴﺖ واسه دخترا که ﻗﺸﻨﮕﻴﺶ ﺑﺎ ﻫﻴﭽﻲ ﻗﺎﺑﻞ ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ ﻧﻴﺴﺖ ٠٠٠

پوﺷﻴﺪﻥ ﭘﻴﺮﺍﻫﻦ ﻣﺮﺩﻭﻧﻪ ﻱ ﻋﺸﻘﺖ ٠٠٠
در ﺣﺎﻟﻴﻜﻪ ﺑﻪ ﺗﻨﺖ ﺯﺍﺭ ﻣﻲ ﺯﻧﻪ ٠٠٠!!
وﻗﺘﻲ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﻣﻲ ﺯﻧﻪ ﻛﻪ ٠٠٠
ﺧﺎﻧﻮﻣﻢ ﺭﺳﻴﺪﻱ ﺧﻮﻧﻪ ٠٠٠؟؟
وقتی ﻳﻪ ﭘﺴﺮﻱ ﺑﺪ ﻧﮕﺎﺕ ﻣﻲ ﻛﻨﻪ ٠٠٠
و اﺧﻤﺎﺵ ﻣﻴﺮﻩ ﺗﻮ ﻫﻢ ٠٠٠!!
وﻗﺘﻲ ﺗﻮ ﻳﻪ ﺑﺸﻘﺎﺏ باهاش غذا ﻣﻲ ﺧﻮﺭﻱ
وقتی ﺑﺎ ﻛﻠﻲ ﺫﻭﻕ ﻭ ﻋﻼ‌ﻗﻪ ٠٠٠
ﺑﺮﺍﺕ ﻟﻘﻤﻪ ﻣﻴﮕﻴﺮﻩ ﻭ ﻣﻴﺬﺍﺭﻩ ﺩﻫﻨﺖ ٠٠٠!!
وﻗﺘﻲ ﺣﻮﺍﺳﺖ ﻧﻴﺴﺖ ﻭ نگاﺕ ﻣﻲ ﻛﻨﻪ ٠٠٠!!
وﻗﺘﻲ ﺑﺎ ﺻﺒﺮ ﻭ ﺣﻮﺻﻠﻪ راجبه
مدل ﻣﻮﻫﺎﺕ
ﺭﻧﮓ ﺭﮊﺕ
ﻣﺪﻝ ﻟﺒﺎﺳﺎﺕ ﻧﻈﺮ ﻣﻴﺪﻩ ٠٠٠!!
وقتی ﻧﺎﺧﻦ ﻫﺎﺗﻮ ﻻ‌ﻙ ﻣﻲ ﺯﻧﻪ ٠٠٠!!
وقتی رژتو دور لبت میماله ٠٠٠!!
وقتی موهاتو بهم میریزه ٠٠٠!!
ﻭﻗﺘﻲ ﻧﺼﻒ ﺷﺐ ﺑﻴﺪﺍﺭ ﻣﻴﺸﻲ
یه غلت میزنی
و ﺑﻴﺪﺍﺭ ﻣﻴﺸﻪ
ﻭ ﭘﺸﺖ ﺳﺮ ﻫﻢ ﻣﻴﮕﻪ :
ﭼﻴﻪ ﻋﺰﻳﺰﻡ ؟
ﺗﺸﻨﺘﻪ ؟
ﺁﺏ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻱ ؟
ﮔﺮﻣﺘﻪ ؟
ﺳﺮﺩﺗﻪ ؟
ﻭ ﺑﻌﺪ ﻛﻪ ﺧﻴﺎﻟﺶ ﺭﺍﺣﺖ ﺷﺪ
ﭼﻴﺰﻳﺖ ﻧﻴﺴﺖ
ﻭ ﺑﺎﺯ ﺍﺯ ﺧﺴﺘﮕﻲ ﺑﻴﻬﻮﺵ ﻣﻴﺸﻪ ٠٠٠!!
وقتی تو چیزایی که هیچ تخصصی نداری
ازت نظر میخواد ٠٠٠!!

وقتی با ﻫﺮ ﻛﺎﺭﻱ ﺑﻬﺖ ﺛﺎﺑﺖ ﻣﻲ ﻛﻨﻪ ﻛﻪ
" ﻫﻤﻪ زندگیشی"

من با یه دنیا خاطره تو


من من من با یه دنیا خاطره تو

تو به من گفتی برو من من من

چه جوری جدا شم از تو

من من من می خوام از دنیا برم تو

می گی تنهایی برو من من من

می میرم جدا شم از تو

من من من با دلی خون از غم تو

چی میشه بمونی با من من من

نگو شرم می کنم از تو

من من من با خودم میگم دل تو

چرا بد میکنه با من من من

باشه دل می کنم از تو

رفتم از شهر خدا،ستاره چیدم واسه تو

تو ستارمو سوزوندی ،آخرش گفتی برو

آی دلت بسوزه بیرحم تو اسیر دلتی

کاش میدونستی عزیزم،اون ستاره خودتی

تو سوزوندی خودتو،با خودت منم سوزوندی

کاش که دل نداشتی و جاش،توی قلب من می موندی