شب رخ

شب رخ

شبرخ
شب رخ

شب رخ

شبرخ

محال

نه ...

نه حرفشم نزن ...

نه حرفشم نزن بمونم...!

رو برمیگردونی ازم تو

نبینم دیگه نگاتو

تو تفره میری و میترسی

که دادی دستم هی آتو

بشین و خودخوری کن و بگو

کی داشت جز من هواتو

نه حرفشم نزن بمونم

محاله دوباره با تو ...

نه حرفشم نزن محاله فکرشم

شروع عشق تو با من

نه حرفشم نزن دوباره این دلو

نکش به جنگ تن به تن

نه نه نزن ...

محاله فکرشم شذوع عشق تو با من

نه نه نزن ...

دوباره این دلو نکش به جنگ تن به تن

♫♫♫♫♫


♫♫♫♫♫

تو هر چی دوست داری بگو که

نمیرسه صدات به گوشم

غیر ممکنه که گناه تو

ببخشمو چشم بپوشم

نخواه که دل بسوزونم واسه

این خواهش و شکستنت

برو که دیگه تن نمیدم

دوباره من به موندنت

نه حرفشم نزن محاله فکرشم

شروع عشق تو با من

نه حرفشم نزن دوباره این دلو

نکش به جنگ تن به تن

نه نه نزن ...

محاله فکرشم شذوع عشق تو با من

نه نه نزن ...

دوباره این دلو نکش به جنگ تن به تن