شب رخ

شب رخ

شبرخ
شب رخ

شب رخ

شبرخ

شور عشق

ندونستم عزیزم
یه روز از همین روزا
ما رو از هم می گیره
روزگار بی وفا
سهم من از عشق تو
تلخیه فاصله شد
سهم تو از عشق من
شور عشق تازه شد
اگه می دونستم عزیزم
قسمتمون میشه جدایی
دنباله رد پات نمی رفتم
تا بدونم که تو کجایی
اگه می دونستم زمونه
با من و دل نامهربونه
نمی ذاشتم حتی یادت
توی خاطرم بمونه
توی خاطرم بمونه

چه جوری این همه خاطره بره از سرمون
دیگه تو نیستی رفتی به یه سفر دور
هنوز بغض تو صدامه بیا اشکامو ببین
بیا رو گونه هام دست بکش دستامو بگیر
دیگه فضای خونه بی صدا تاریک و سرده
دل من گریه نکن اونی که می خواستی رفته
فقط آرزو کن که همیشه خوب باشه نسوز
یکی اینجا تنها مونده اونو دوس داره هنوز
باشه تنهام بذار ولی نگو تنهام دیگه
فقط جوابتو این سکوت لبهام میده
برو فکرشم نکن روزی برگردی باز
آخه گناهم چی بود به من بد کردی کاش
نمی زدی هیچوقت حرف رفتن بهم
دیگه از من گذشت شده حسرت به دل
باورش خیلی سخته راهمون جدا شده
عزیزم خوشبخت باشی گلم خدا کنه

ندونستم عزیزم
یه روز از همین روزا
ما رو از هم می گیره
روزگار بی وفا
سهم من از عشق تو
تلخیه فاصله شد
سهم تو از عشق من
شور عشق تازه شد
اگه می دونستم عزیزم
قسمتمون میشه جدایی
دنباله رد پات نمی رفتم
تا بدونم که تو کجایی
اگه می دونستم زمونه
با من و دل نامهربونه
نمی ذاشتم حتی یادت
توی خاطرم بمونه
توی خاطرم بمونه

می دونم دستای من و تو دیگه از هم جداست
لعنت به این روزگار که پا رو قلبم گذاشت
آره تو شمع بودی منم بازم پروانه شدم
من سوختم به پات پشیمونم از کار خودم
هیچوقت یادم نمیره لحظه ی خدافظی
که با بغض صدات گفتی باید جدا بشیم
اگه سخت بود برات گلم فدای سرت
اما می خوام منو ببخشی برای همه
بدی هام اصلا چرا من شدم خاطر خواتو
هیچ وقت دست خودم نبود ولی بدون جاتو
تا آخرشم تو قلب من خالیه باز
امید از درد دوریت واسه تو قافیه ساخت
ثانیه ها که میرن ما هم دور تر از هم
بگو خدا خواست بشیم جدا زودتر از هم
ولی خدا کنه همش دروغ باشه چشم
نبینه پر زدی از فرودگاهه دلم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد