شب رخ

شب رخ

شبرخ
شب رخ

شب رخ

شبرخ

اگه یه روزی

اگه یه روزی اسمتو توی گوشم صدا کنی می میرم
من و گیتارم تنها رو به روی عکست می شینم
دوباره شب شده بازم دارم خواب تو رو می بینم
که زیر بارون من و تو تنها دستاتو می گیرم

رفتی تو وقتی که خیلی دوست داشتم
افسوس خیلی سخت بود تو رو نگه داشتن
تو رو دوست داشتم و هنوزم دارم
بیا بیا تو کنارم عروسم نازم
خاطرات تو منو می کشه هر لحظه
هیچ وقت ناراحت نشده بودم از دستت
زود گذشت حتی زودتر از ثانیه
خوشگلم جای تو ، تو قلب من خالیه

اگه یه روزی اسمتو توی گوشم صدا کنی می میرم
من و گیتارم تنها رو به روی عکست می شینم
دوباره شب شده بازم دارم خواب تو رو می بینم
که زیر بارون من و تو تنها دستاتو می گیرم

بوی خوش میدی نازنین ، عزیزمی گلم
دنیا زیبا نبود ، قشنگیشو کردی تو معنی
من غم دارم منو بیا آروم کن با لبخند
منو تنها گذاشتی خانم تو با رفتن
غم تنهایی منو کرده درگیر خودش
بیا بلند سرش داد بزن بعد بگو بهش
امیدوارم منتظر واسه برگشتنت
بیا تا جامه ای از یاس کنم بر تنت

زیر بارون تو خیابون می رقصم با تو
... داری خواب می بینی پاشو
خب دوست دارم ببینمش حتی توی خواب
دوست معمولی باشی نخواستیم دوست فاب
تو بهتر از منی مال منی تو بی کسیم
بذار یه بار دیگه ببینمت فقط همین
من حسودم نمی خوام با کسی ببینمت
اگه بری بیرون با غریبه پلیسا بگیرنت

اگه یه روزی اسمتو توی گوشم صدا کنی می میرم
من و گیتارم تنها رو به روی عکست می شینم
دوباره شب شده بازم دارم خواب تو رو می بینم
که زیر بارون من و تو تنها دستاتو می گیرم

یادته می گفتی بکش بیرون از همه
آدم که تنها میشه دلش پر از غمه
عاشق دوس داره نشون بده دیوونست
دلم خوش بوده الان دیگه ویرونست
گفتم دوست دارم بهم گفتی مغرورم
عشق آخرینی ، این بوده منظورم
از اون لحظه ی جداییمون منفورم
گذاشتم بری چت بودم مست بودم

اگه یه روزی اسمتو توی گوشم صدا کنی می میرم
من و گیتارم تنها رو به روی عکست می شینم
دوباره شب شده بازم دارم خواب تو رو می بینم
که زیر بارون من و تو تنها دستاتو می گیرم

شک نکن به من اخم نکن لبخند بزن
منو زندونی کردی بیا دستبند بزن
میله های زندون فاصله ی بین ماست
منو فروختی به پول و چک و اسکناس
هنوزم می خوامت با این همه اوصاف
خوشگله یادته می گفتم به تو داف؟
این کار خداست میگن همه حکمت داره
حالا چرا جداییمون باید قسمت باشه؟

عکسای قشنگتو دارم یادگاری
که با همدیگه رفتیم انداختیم تو پارک ساعی
لبهای عسل تو واسم قند و چایی
تو دختری خانومی داف و تایی
اگه یه روز اسمت تو گوشم صدا کنه
این دل تنگم می تونه چه ها کنه
زیر و رو می کنه زمین و آسمون
تا تو رو پیدا کنه شدی آرزوم

اگه یه روزی اسمتو توی گوشم صدا کنی می میرم
من و گیتارم تنها رو به روی عکست می شینم
دوباره شب شده بازم دارم خواب تو رو می بینم
که زیر بارون من و تو تنها دستاتو می گیرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد