شب رخ

شب رخ

شبرخ
شب رخ

شب رخ

شبرخ

چند شوخی درباره ازدواج

و این هم چند شوخی درارتباط با ازدواج!!!!

روزی از میلتون ؛ شاعر معروف انگلیسی پرسیدند :چرا ولیعهد انگلستان می تواند در چهارده سالگی بر تخت سلطنت بنشیند و سلطنت کند ؛ اما تا هیجده سال نداشته باشد نمی تواند ازدواج کند ؟؟ گفت : به خاطر این که اداره کردن یک مملکت از اداره کردن یک زن به مراتب آسان تر است !!! ------------------------------------------------------------------------------------ بهاء الواعظین می نویسد : در ابتدای مشروطه ؛ به خانه ای رفتم ؛پیر زن و دختر جوانی آنجا بودند . پیر زن پرسید : منظور از مشروطه چیست ؟؟ گفتم : قوانین جدید . گفت : مثلا چه ؟ به شوخی گفتم : مثلا دختران جوان را به پیر مردان دهند و زنان پیر را به جوانان! دخترش گفت : این چه فایده دارد ؟؟ پیر زن بلافاصله به دخترش گفت : ای بی حیا ! حالا کار تو به جایی رسیده که بر قانون مشروطه ایراد می گیری ؟؟!! ------------------------------------------------------------------------------------ برای ازدواج کردن لحظه‌ای درنگ نکنید . اگر زن خوبی نصیبتان شود، خوشبخت می‌گردید و اگر زن بدی گیرتان آمد، مثل من فیلسوف می شوید . (سقراط) ------------------------------------------------------------------------------------ یک ضرب المثل چینی هست که می گوید: اگر از دوران مجردیت لذت نمی بری، ازدواج کن آن وقت حتما از دوران مجردیت لذت می بری! ------------------------------------------------------------------------------------ روشی متفاوت برای زن پیدا کردن پدر: دوست دارم با دختری به انتخاب من ازدواج کنی. پسر: نه من دوست دارم همسرم را خودم انتخاب کنم. پدر: اما دختر مورد نظر من ، دختر بیل گیتس است. پسر: آهان، اگر این طور است ، قبول است. پدر به نزد بیل گیتس می رود و می گوید: پدر: برای دخترت شوهری سراغ دارم. بیل گیتس: اما برای دختر من هنوز خیلی زود است که ازدواج کند. پدر: اما این مرد جوان قائم مقام مدیرعامل بانک جهانی است. بیل گیتس: اوه، که این طور! در این صورت قبول است. بالاخره پدر به دیدار مدیرعامل بانک جهانی می رود. پدر: مرد جوانی برای سمت قائم مقام مدیرعامل سراغ دارم. مدیرعامل: اما من به اندازه کافی معاون دارم! پدر: اما این مرد جوان داماد بیل گیتس است! مدیرعامل: اوه، اگر این طور است، باشد. و معامله به این ترتیب انجام می شود ...!؟ نتیجه اخلاقی: حتی اگر چیزی نداشته باشید باز هم می توانید چیزهایی به دست آورید. اما باید روش مثبتی برگزینید!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد