شب رخ

شب رخ

شبرخ
شب رخ

شب رخ

شبرخ

همه دنیا رو گشتم

یه عمری همه ی دنیا رو گشتم

   به دنبال یه عشق صادقونه

  یه عشقی که بسازه دل رو از ما

بشه تنها چراغ توی خونه

یه عمری بی عشق بی هوس دویدم

به دنبال یه عشق بی بهونه

یه عشقی که بشه مرهم زخمام

نشه بدتر نمک رو زخم کهنه

توی شب هایی که جای دست پر مهر

چیزی به جز یه دنیا اشک ندیدم

یکی اومد که دوست داشتن می فهمید

منو از او من خسته جدا کرد

یکی اومد که با احساس پاکش

تموم زخما مو یهو د وا کرد

تو وقتی که  همه  تنهام گذاشتن

با لبخندش منو از من جدا کرد

برای عاشقی عشقمو دادم

خیال کردم فقط عشقه می مونه

ولی جای تموم اون همه عشق

واسم مونده فقط بغض شبونه

برای عاشقی ما کم نذاشتیم

خدا هم خودش اینو خوب می دونه

با اینکه دلم رو همه  شکستن

می خونم باز هنوزم  عاشقونه

می خونم با خودم دیگه بریدم

دیگه به آخر جاده رسیدم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد