شب رخ

شب رخ

شبرخ
شب رخ

شب رخ

شبرخ

خداحافظ

نمی گم بهت خداحافظ                     ازم رد چی به آسونی   

به چی دل خوش کنم من بعد              توکه پیشم نمونی       

 نمی گم بهت خداحافظ                  که برگردی از تصمیمت

غمودادی به آغوشم                            خوشی حات باشه تقدیمت

بزار با حسن دلتنگی                          فراموشت کنم دیگه

کنارهم نشد باشیم                             باید رد شیم زهمدیگه

نگاهت روبروت باشه                         نبینه اشک چشمات

نمی گم بهت خداحافظ                     نمی زاره خدا تنهات

خداحافظ خداحافظ                           تموم خاطرات من

حرومم خاطرات تو                           حلالت خاطرات من

برو این بهترین راهه                         خداپشت وپناه تو

همش تقصیر تقدیره                         نبود چیزی گناه تو

فقط تو لحظه رفتن                           نگاهت روبروت باشه

نگو چیزی نزن حرفی                        همه حرفت سکوت باشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد