شب رخ

شب رخ

شبرخ
شب رخ

شب رخ

شبرخ

احساس

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

گاهی باید بی رحم بود! نه با دوست... نه با دشمن!
بلکه با خودت!
و چه بزرگت می کند آن سیلی که خودت می خوابانی توی صورت خودت !

 

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

از آدم ها دلگیرم

که گرم میبوسند و دعوت میکنند

سرد دست میدهند و به چمدانت نگاه میکنن...



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

این روزها
اینگونه ام
فرهادواره ای که تیشه خود را گم کرده است
آغاز انهدام چنین است
اینگونه بود آغاز انقراض سلسله مردان
یاران
وقتی صدای حادثه خوابید
بر سنگ گور من بنویسید:
- یک جنگجو که نجنگید
اما ...، شکست خورد

نصرت رحمانی



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

هنوز هم مرا به جان "تـــو" قسم مى دهند
مى بینى
تنها من نیستم که رفتنت را باور نمى کنم ...!

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

تو خیلی وقته خودتو فروختی ، فقط چون پول نگرفتی ، نفهمیدی ...

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

انقد تو زندگیش سختی کشیده بود که دفعه اولی که باهاش قهر کردم اسمس داد :
از این بدترهاش سرم اومده...! ولی لذت ناز کردنو ازت نمی گیرم ، حاضر شو دارم میام دنبالت...



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

اگر روزی رسیدی که من نبودم

تمام وصیتم به تو این است

" خوب بمان "

از آن خوب هایی که من عاشقش بودم .... !!



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

نجار ها هم کورند ، هنوز تخت دو نفره می سازند ...
نمی بنینند همه تنهاییم ..!
حتی آنهایی که دو نفره می خوابند ...!



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

همیــشه تو دلــت میگفــتی:
این مــگه باچــند نــفر دوســته که همیــــشه آنلایــنه؟

یه جمــله همــیشه یادت باشــه:
همیــشه آنلایــن تــرین ها تنــــهاترینــــند

 

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

وفادار تو بودم تا نفس بود
دریغا همنشینت خار و خس بود
دلم را بازگردان
همین جان سوختن بس بود بس بود..

"فریدون مشیری"

 

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

اون لحظه که گفتی یکی بهتر از تو پیدا کردم
یاد اون روزایی افتادم که به صد تا بهتر از تو گفتم:
من بهترین رو دارم.....

 

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

افسانه ها را رهاکن!
دوری و دوستی کدام است؟؟
فاصله هایند که عشق را میبلعند ...
من اگر نباشم ...! دیگری جایم را پرمیکند.... به همین سادگی!

 

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

 به نـدرت پیـدا می شن آدمــایی که ... بهشون مـحبت بکنـی و بعـدش پشیـمـون نشـی ..

 

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

نمی دانم آخر این دلتنگی ها به کجا خواهد رسید !
دنیا پــــــُر شده از قاصدکهایی که
راهشان را گم می کنند ! !
نـــــــه میتوانی خبری دهی
و نــــــــه خبری بگیری !

 

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

یک قرار ِ خوب ...
با یک " شام " ... تمام میشود ....

یک قرار ِ عالی ..... با یک " صبـــحانه " .... !



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

تنهــــا باشی
روز تعطیل باشــــــد
غروبــــ باشد
باران هــــــم ببارد
احســـــــاس میکنی
بلاتکلیــــــف ترین آدم دنیـا هستی



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

چه قانون ناعادلانه ای

برای شروع یک رابطه هر دو طرف باید بخواهند
ولی برای تمام شدنش همین که یک نفر بخواهد کافیست .../



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

مادر "
مرا ببخش
درد بدنم بهانه بود !
.
.
.......
کسی رهایم کرده که صدای بلند گریه ام
..
...
اشک هایت را در آورد



گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

وقتی چیزی را از دست دادی، درس گرفتن از آن را از دست نده.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد