شب رخ

شب رخ

شبرخ
شب رخ

شب رخ

شبرخ

قرارمون تو آسمون...

قرارمون تو آسمون...

قرارمون تو آسمون ،دلامون اما رو زمین

دلم واست تنگ شده بود ،میخوام ببینمت،همین!

قرارمون تو رویاها ،خیلی قشنگ اما چه دور

میخوام ببینمت ولی ،میگن تو رفتی توی نور

قرارمون یادت نره ،میخوام بیای مثل قدیم

مگه یادت رفته که ما ،قول وقرار به هم دادیم

قرارمون تو آسمون ،شاید منم یه روز بیام

از این پایین ببینمت ،گرمی دستاتو بخوام

قرارمون سر مزار،میخوام تا صبح گریه کنم

شاید دلت بسوزه باز،بیدارشی تا خنده کنم

قرارمون یه جای دور،دور از همه زمینیا

اون لحظه ای که آسمون ،به من میگه تو هم بیا!

قرارمون یه فاصله است ،نه جای دور؛نه شهر دور

میگن همین نزدیکیاست ،میخواد یه عاشق صبور

قرارمون یادت نره ،میخوام بیام؛خدا بخواد

منتظرم بمون ولی ،بگو که طاقتم بیاد

قرارمون یه فاصله ست ،به وسعت اشکای من

یه وقت دلت نگیره باز،غصه نشه حرفای من

قرارمون تو آسمون ،دستای سردمو بگیر

دارم میام پیش توأم ،این فرصتو ازم نگیر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد